چگونه سالم زندگی کنیم (زنجیر عشق)

اینجا مکانی برای همه است تا بیاموزیم چگونه سالم و آرام زندگی کنیم.فرصتی برای آرامش و رهایی.

چگونه سالم زندگی کنیم (زنجیر عشق)

اینجا مکانی برای همه است تا بیاموزیم چگونه سالم و آرام زندگی کنیم.فرصتی برای آرامش و رهایی.

آرامش

سلام همراهان عزیز

خوشحالم که کم کم به حلقه مثبت و زیبای آگاهی افزوده میشه.با توجه به اینکه تمامی دوستان خواننده و مسافر در دنیای مجازی قطعا اهل مطالعه هستند و به خصوص دوستانی که انتخاب کردند و با انتخابشون که حتی می تونه شکل یک کنجکاوی ساده هم باشه پا به این مکان گذاشتند قصد بر این هست که فارغ از مفاهیم پیچیده یا به گونه ای رسمی و خشک (به شکلی که عموما توی کتاب ها و مقالات رونشناسی یا عرفانی می خونید) در این وبلاگ به زبانی ساده و عامیانه و با رویکردی صمیمی در کنار هم شکل درست و سالم زندگی کردن را بیاموزیم.


مطمئنا هدف عمده مردم در زندگی دستیابی به آرامش و رهایی است.ما انسانها به هر کاری که دست میزنیم و یا به هر چیزی که فکر می کنیم به طور مستقیم یا غیر مستقیم،خودآگاه یا ناخودآگاه به دنبال آرامش هستیم.آرامش یک مفهوم کلی است که مسلما از آن شاخ و برگ های متعددی رشد می کند.بطور مثال شما می تونید آرامش رو به شکل کره ای نورانی تصور کنید که از آن تشعشعات متنوعی خارج میشه که هر کدوم بخش خاصی از ابعاد وجودی انسان رو روشن میکنه.پس نمیشه یک تعریف ثابت از آرامش ارائه کرد.هرکس به فراخور شخصیت و نوع زندگی و اهداف و آرمان هایش در زندگی تعریفی متفاوت از آرامش داره.اما یک چیز در تمامی تعاریف مشترک هست و آن احساس رضایتی است که در پی آرامش خواهد اومد.برای رسیدن به آرامش راه خاص و خارق العاده ای وجود ندارد.هرکس به نحوی احساس آرامش و رضایت در زندگی خواهد داشت.پس قدم اول کشف معیار های درست به آرامش رسیدن است و این کاملا مرتبط با منش و مختصات ساختاری وجود هر فرد است.از دیدگاه من و روش یوگا آرامش یافتن در گرو شناخت ابعاد وجودی خود است.انسان تا خود را کاملا نشناخته باشد چگونه میداند با چه به آرامش می رسد؟ذات انسان زیاده خواه است و وقتی شما خواسته ای برای خود گزینش می کنید و فکر میکنید با رسیدن به این خواسته به رضایت و آرامش می رسید عملا خودتون رو محدود کردید و ای بسا وقتی به اون خواسته دست پیدا کردید باز احساس آرامش کامل نداشته یا اگر دارید مقطعی خواهد بود.باور کنید راه رسیدن به آرامش به قدری ساده و به قدری زیباست که تنها زحمت آن تمرین و تکرار است.با این مقدمه از همه دوستان عزیز دعوت میکنم که توی این بحث شرکت کرده و هرکس تعریف و یا نظر خودش رو درباره  راه رسیدن به آرامش و اینکه اصلا آرامش به چه معنا هست بیان کنه.اینجا قرار هست  که همه از هم یاد بگیریم و در نهایت بعد از جمع بندی نظرات و نتیجه گیری من از تجربه خودم و از دیدگاه علم یوگا به این بحث خواهم پرداخت.

در ضمن دوستان من در کلاس های خصوصی و عمومی خودم بخش ثابتی دارم که بسیار زیبا و مثمر ثمر هست و اون سینرژی هست.نمیدونم تا چه حد با این وازه آشنا هستید اما برای دوستانی که آشنایی ندارند توضیح مختصری میدم.سینرژی یک اتصال انرژیکی هست بین افرادی که در یک زنجیر یا حلقه انرژی با هم قرار میگیرند و ذر یک لحظه  خاص همه با هم به هسته اصلی کائنات متصل شده و با اتحاد انرژیکی خودشون و با هدایت مربی برای همدیگه یا برای دیگران انرژی مثبت می فرستند.هیچ چیز عجیب غریب یا ماورایی وجود نداره.همه چیز کاملا علمی و ساده هست.انسانها با ذهن ،قلب،و خلوص خودشون در حالت تمرکز می تونن به ذات اصلی و نیروی برتر متصل بشن.تجربه من از این سینرژی ها به قدری زیباست که همیشه شعف و شادمانی عجیبی در من تولید میکنه.من معجزااتی دیدم که گاهی حتی خودم هم باورش برام سخت بوده.با این توضیح  از تمامی دوستانی که دوست دارند توی این تجربه زیبا شریک بشن دعوت میکنم که در این حلقه شریک بشید و هر هفته به نیت یک آرزو یا کمک به شخص یا عده ای خاص باهم متصل میشیم.

منتظر نظرات و مشارکت شما در این بحث هستم.

پرانرژی باشید و دنیاتون پر از آرامش



پ.ن: با تشکر فراوان از سورملینای عزیز

نظرات 16 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام من دوست دارم عضو حلقه بشم اما چطوری؟

سلام عزیزم
فقط کافیه اعلام کنی و قدم به قدم با ما پیش بیای و در ساعت و روزی که اعلام میشه تمرکز کنی و نیت جمعی رو اعلام کنی.

مرمر چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ http://winterladay.blogfa.com/

سلام
خوشحالم که این وبلاگ رو پیدا کردم به خصوص اینکه در ابتدای راهش هست و می تونم گام به گام باهاش بیام جلو
ممنون از شما دوست گرامی
از نظر من آرامش یعنی داشتن رضایت از خود .... که رضایت از خود هم از طریق دوست داشتن خودمون حاصل می شه ..... فعلا اینا به ذهنم رسید

سلام عزیزم
من هم خوشحالم از حضور شما و امیدوارم توی این مسیر همراه همیشگی باشی.
از مشارکتت در بحث آرامش ممنونم

مسافر پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ق.ظ http://startingover-life.blogfa.com

من از هفته آینده کلاسهای یوگا رو قراره شروع کنم. خوشحالم که اینجا رو پیدا کردم. دلم می خواد توی اون حلقه باشم. چون چند بار چند تا مشکلم رو یکی از دوستام توی حلقه ریکی خودشون برده بود و مشکلم حل شد. واسه همین بهش اعتقاد دارم.
منو هم اضافه کنید به حلقه.

miss-m پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ http://dentifree.mihanblog.com

سلام

خوشحالم با وبتون آشنا شدم، هنوز مطلبتون رو دقیق نخوندم ولی دوست دارم بیشتر یاد بگیرم. ممنون از کار خوبتون...آرامش چیزیه که این روزا بیشتر از هر چیزی نیاز داریم...

منم ممنونم از توجه شما دوست عزیز
خوش اومدی

مرمر جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ http://winterladay.blogfa.com/

منم می خوام توی حلقه باشم

خوش اومدی

آفرین شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ http://afarin55.persianblog.ir/

از نظر من آرامش یعنی لذت بردن از لحظه اکنون.نگران فردا نباشی و همه چی روبه خدا بسپاری.
منم عضو لطفا

ممنون و خوش اومدی

مریم یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ http://mzbn.blogfa.com

سلام.من مریم هستم و از وبلاگ سورملینا اومدم اینجا. متاسفانه من با مشکلات زیاد جسمی و خانوادگی دارم زندگی می کنم .اما با همه این احوالات دارم سعی می کنم خوب و شاد زندگی کنم.کلاس پیلاتس میرم و یک روز در هفته هم کلاس رقص می رم.اما می خوام یوگا کار کنم به نظرم خیلی مفید تره برای من. اگه خواستید بیشتر درباره مشکلات من بدونید یا به وبلاگم سر بزنید و بخونید البته ارشیو رو ، و یا اینکه اگه حوصله نداشتید بگید براتون بنویسم.

سلام دوست من
خوش اومدی.حتما فرصت کنم بهت سر می زنم.اینجا رو دنبال کن
کلاس هایی که می ری خوبه عزیزم ادامه بده.یوگا هم خیلی بهت کمک می کنه.هیچ چیز حل نشدنی نیست.

آیدا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ق.ظ http://1002shab.blogfa.com/

دوست دارم جز این حلقه باشم.
یه سوال دارک که اگه دوست ندارید جواب بدید مشکلی نیست. کجای تهران کلاس دارید؟ چون من می خوام بعد از امتحان ها برام کلاس یوگا و دنبال یه جای خوب و ترجیحن نزدیک می گردم.

خوش اومدی دوست عزیز
من شمال شرق تهران هستم .خوشحال میشم اگر وقت اجازه بده .

سارا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام
من هشت ماهی میشه که کلاس یوگا میرم
فوق العاده است
مربی ما خانم خیلی خوبی هستن و با صحبتهاشون دریچه جدیدی برای من باز کردن
وب شما رو که دیدم خیلی خوشحال شدم
امیدوارم همه انسانها به آرامش برسن
ممنون از شما با مطالب مفیدتون

خوشحالم برات عزیزم
موفق باشی

نلی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://royayesabz.blogfa.com

سلام
من هم خیلی خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم چون این روزا احساس می کنم که بیشتر از هرچیزی به آرامش نیاز دارم. دوست دارم عضوی از این حلقه باشم

سلام عزیزم خوش اومدی

نگین سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.ccaannaaddaa.blogfa.com

سلام من یه مدت یوگا کار میکردم خیلی خوب و آرامش بخشه اما الان پارکور کار میکنم و سایت مربوط به پارکورم اینه : iloveparkour.blogfa.com
راستی من گیاهخوار وگان هستم شما هم حتما هستید دیگه آره ؟ چون یوگی ها این رژیم رو پیشه میگیرن .
خوشحال میشم به هر دو وبلاگم سر بزنی

سلام ممنون که به من سر زدی .بله من هم گیاهخوار هستم.حتما بهت سر می زنم

نیایش باران پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام دوست عزیز.
کارتون خیلی قشنگه.
خییییییییییییلللیییی خوشحالم که با وبتون آشنا شدم.
امیدوارم که همیشه شادو سلامت و موفق باشید.

با تشکر از سورملینای عزیزم بابت معرفی شما.

سلام عزیزم منم از آشنایی با شما خوشحالم
خوش اومدی به خونه خودت

نیایش باران پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

راستی منو هم به حلقه اضافه کنید.

Mahta جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

Salaam Doostam,

Manam kheili doos daram ozve koochiki az in halghe basham.

Manam 1 sali hast ke moshkeli daram va roozo shab daram baraye residan behesh talash mikonam.
Gahi halam kheili bad mishe va be aaramesh niaz daram.

Mamnoon misham mano be onvane ozve jadid bepazirid.

P.S. Sharmande farsi type nakardam, fone farsi too computeram nadarm.

خوش اومدی عزیزم

مرمر چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ http://winterladay.blogfa.com/

چرا اینجا به روز نمیشه دیگه ؟؟؟

فلورا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

من با دوستانم همیشه با مهربانی و عطوفت حرف می زنم ام این موضوع شامل مادر و پدر عزیزم نمی شود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد