چگونه سالم زندگی کنیم (زنجیر عشق)

اینجا مکانی برای همه است تا بیاموزیم چگونه سالم و آرام زندگی کنیم.فرصتی برای آرامش و رهایی.

چگونه سالم زندگی کنیم (زنجیر عشق)

اینجا مکانی برای همه است تا بیاموزیم چگونه سالم و آرام زندگی کنیم.فرصتی برای آرامش و رهایی.

معرفی

من مربی یوگا هستم و تمامی هدف  و آرزوی زندگیم کمک کردن به تمامی کسانی است که به هر نحوی محتاج کمک و آرامش هستند.هرکس در زندگی رسالتی دارد و مسیری را دنبال میکند و این مسیر من هست.

من با قدم گذاشتن در مسیر یوگا زندگی و افکارم در جهت آرامش دادن و  آرامش گرفتن قرار گرفت.در دنیای امروز و شرایط سخت زندگی بدون کمک گرفتن از مسیر های این چنینی انواع بیماری ها و نابهنجاری های جسمی و روحی اجتناب ناپذیر هست.من به پیشنهاد و همکاری یکی از شاگردانم که  بسیار علاقه مند بود و اصرار داشت که این حلقه عشقی که تشکیل دادیم غیر از دنیای حقیقی در دنیای مجازی هم تشکیل بشه این مکان رو ایجاد کردم تا تمامی کسانی که حرفی یا مشکلی جسمی یا روحی دارند مسایلشون رو مطرح کنند تا من و بقیه به فراخور آگاهی ها و تجربیاتمون بتونیم کمکی هرچند کوچک باشیم.در این میان درباره  دوره های یوگای ذهن و هاتا یوگا هم اطلاع رسانی خواهد شد(البته اگر بضاعت زمانی فرصت ایجاد کلاس های جدید رو به من داد)

مشکلات و مسایل ذهنی و جسمی خودتون رو مطرح کنید امید که وسیله ای برای چاره سازی باشیم.

پر انرژی باشید

نظرات 4 + ارسال نظر
سنی یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ http://vegancook.blogfa.com

سلام دوست جدید من.منم از آشنایی با شما خوشحالم و بابت شروع وبلاگ نویسی هم خیلی تبریک می گم.
فکر کنم با هم کلی نقطه مشترک داریم.منم سالهاست که مدیتیشن می کنم و مستر نازنینی دارم.
شاد باشی عزیزم

سیمین یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://vegancook.blogfa.com

سلام دوست جدید من.منم از آشنایی با شما خوشحالم و بابت شروع وبلاگ نویسی هم خیلی تبریک می گم.
فکر کنم با هم کلی نقطه مشترک داریم.منم سالهاست که مدیتیشن می کنم و مستر نازنینی دارم.
شاد باشی عزیزم

سی سی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ http://sisikhanoom.blogfa.com

سلام
از آشنایی با شما خوشحالم.
خیلی وقته که دلم میخواد یوگا کار کنم ولی متاسفانه درگیری های کاری باعث شده پشت گوش بندازم، امیدوارم بتونم با شما شروع کنم و ادامه بدم.

سلام دوست عزیز
به خانه خودتان خوش آمدید.من هم از آشنایی با شما بسیار خوشحالم.امیدوارم بتونم کمک کوچکی برای جهت گیری شما به سمت آرامش درونی تان باشم.

الهه چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام
آیامیشه با انجام یوگاسلامت موهامون رو حفظ کنیم؟آخه موهام کم پشت شده

سلام عزیزم اگه ریزش مو و کم پشتی موهات به دلایل عصبی استرس و نه کمبود آهن و مواد معدنی باشه بله یوگا می تونه مفید باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد